Saturday 7 January 2012

lex2 lok nguras lok ^^

ohok ohok.. laaa... lmk ewh bowk ngabas blog tok.. dah penuh lalu debu.. hehehe... nguras lok d ctok ewh.. now aku sihat2 jak alhamdulillah.. ramey kengkawan madah ku dah brisi.. bena ka?? hahahah.. ya la kalik.. ni jalan x berisik nok mala makan makan makan n makan.. tapi, bila dah d poli lak,kurus la balit. hahaha. study hard hard hard la katakan.. (mcm la stdy, aku rasa,tdo jak yg lbih.. hahahah)

lex2 lok nguras lok ^^
apa owww.. lmk da x update tok,pnjg cta tok, p xtauk mo mula dari ney.. hahahaha.. k2, cta bez dlok k,, 1)aku dapat akj.. hahahahah.. x sangka..btw alhamdulillah glak2.. thanks 2 my prend yg dah byk support aku.. terutamanya tahah,safura,asikin,asraf, n mira.. now aku dah praktikal.. sem 4 dah aku.. aik,, 20 dah umo aku.. tp prangei gik kdk 14 taun.. hehehe.. cita pasal praktikal.... hurmmmmm stakat tok ok jak.. aku suka lah juak kerja kdak ya..(tp sakit palak) kihkihkih.. enjoy kerja d cya, staf pun ok jak.. ku redah jak walaupun fail nok d vouching sama tinggi level dengan aku bila duduk.. hahahah.. mok tengok ka aku bz kerja?? jom2 ..
nahhhhh kan busy nya saye... hehehehe..

lex2 lok nguras lok ^^
now.. aku dah banyak berubah. pengalaman lalu dah mematangkan aku.. belajar dari kesilapan bah.. pa2 pun , keep it smile.. sabarlah wahai hati.. ada hikmah d sebalik semua yang terjadi.. now pun aku bhagia d temankan kawan2 ku, kzen2 ku fmly ku.. dudi dlok pk hal cinta cintun tok ewh.. mun jodoh dtg x gney2 kan.. =)). umo dah nk msuk 20 tahun, pa azm tok ow.. tdo lok aku,dapat mimpi apa azm ku tok..=)). dh xda bnda dh mok d uras tok.. stop lok.. lak2 ngereco gik ^^.. 


No comments:

Post a Comment