Sunday, 22 January 2012

memory~~

ehem2.. ouhhhh... penatnya.. tp hve fun kan.. baru jer balik dari bercuti2 di bintulu.. nice memory... hehehe.. nak cakap pasal bintulu nih,banyak jugak bezanya dari kuching.. waterfront nya yg bez.. lagi2 tanjung batunya.. hehe.. 2 hari kat situ,2 hari juak nguras dkt tanjung.. lalalal.. aku pa gik,mala la snapsnapsnap. hahahha.. kepada safura,tq ya, famly ko sungguh bait lalu.. lbeh2 lagik mamak ko.. =)) ..muka torang adeq beradeq memang sama jak,susah ku nak beza.. heheheh... xsuma orang merasa n alami memory apa yang aku alami kan asikin kan.. btw,, aku memang enjoy d cya.. len kali ada rezeki gik,nguras tempat len gik.. oversea ka.. cewahh hahahah..
tok lah geng aku yang spon aku g bintulu.. tq asikin.. hehehe..mek tauk kk ssh mok dpt green light g jauh2,coz ya mek tlg ktk juak.. =))
tok geng aku yg aku brambeh d bntulu.. at tnjung bebatu =))
asa artis.. lalalalala

No comments:

Post a Comment