Saturday 14 January 2012

tak kesah sangat poooon~~~

handphone buat hal??
tak kesah sangat pooonn.... tak adenyer aku jg hp 24 jam.. mamak aku cakap,klo org tu asyik nak mesej jer 24 jam,haa org tu xdak kerja laen kerrr.. tak buat kerja rumah kerr... tak memasak kerrr.. tak tolong mak kerrr...tak makan kerrr... tak mandi kerrr.. asyik dengan hanphone handphone handphone...hhahahahha...  bilanyerr nak luangkan masa dengan diri sendiri klo mcm tuh.. apa?? pakwe asyik nak mesej ker?? hahahah.. carilah pakwe yang memahami.. =))mcm2 mamak aku tuhh.. tp ada benar nya juak kan.. =))


teda kredit??
tak kesah sangat pooonnn~~~hahahah.. paling2 pun family aku kan kol aku.. klo kawan2 aku cari, tunggu aku ada kredit la aku reply.. kihkihkih.. laen la klo urgent kan.. dulu dan skrang dah tak sama dah.. dulu ade pakwe  hanphone harus berkredit, almaklum la kan.. tapi sekarang teda kredit pun takperrr.. tak kesah sangat ponnn... hahahhah...


hidup bosann??
tak kesah sangat pooonnn~~ hahaha.. klo dah bosan buat la cara bosan.. paling2 pun aku tdo jerrr.. hahaha.. klo tak pun ajak kengkawan or kengkazen rlex sama2.. klo dah jumpa kengkawan tuh dah tak ingat dunia dah.. jam 3 a.m tuh terase baru jerrr 9 p.m... hahhahaha.. 

apa yang penting skang nih enjoy jerrr sementara hidup maseh bujang.. hehehhe... study pun blum habis,kerja pun belum ade,nak balas jasa orang tua pun belum lagi... umo pun maseh muda lagi.. =)) klo jodoh dah sampai tuh laen cita lahhh.. =))  skang nih aku harus berdikari.. apee lagi erkk??? cukup2 la nguras.. heheheh..
nih keta idaman ku...=))


nih my rummet n my bez frends =))

No comments:

Post a Comment